Zelf een vraagje?

Neem gerust contact op.

Wij helpen je graag verder.

1. Hoe kan ik een product bestellen?

Het bestellen van een artikel is eenvoudig. Door middel van een nauwkeurig opgesteld stappenplan kies je exact je kaars en ontwerp uit waardoor je uit alle facetten je keuze kan maken (lettertype, vorm kaars, kleuren,...) Als je een kaars hebt samengesteld dan klik je onderaan op de button "toevoegen aan de winkelwagen" waarna je de keuze hebt om ofwel je bestelling af te ronden ofwel verder te shoppen.

Nadien wordt nog gevraagd om je gegevens in te voeren, waarna we je contacteren, teneinde de levertermijn en dergelijke definitief te bespreken, alsmede de betalingsvoorwaarden. Je maakt je keuze voor leveringsadres of beslist, mits een fikse korting om je artikelen bij Magis te gaan ophalen.

Pas als alle stappen zijn uitgevoerd, is de bestelling afgerond waarop je een bevestigingsmail krijgt.

2. Hoe verloopt de betaling van een artikel?

De producten worden, afhankelijk of ze worden opgehaald of per post verstuurd dienen te worden, op voorhand betaald dmv een overschrijving van respectievelijk een gedeelte of het het totale bestelbedrag? Dit wil zeggen dat er geen transactie online gebeurt en geen bankgegevens dienen verstrekt te worden, hetgeen aldus volstrekt veilig is.

Na ontvangst van de betaling gaat de levertermijn van min. 10 werkdagen in voege.

3. Wat als ik iets anders wil dan de voorgestelde ontwerpen

Magis heeft voor elke gelegenheid een uitgebreid aanbod van leuke ontwerpen voor het personaliseren van kaarsen.

Indien je echter nog iets anders wil dan de keuzes die er zijn, dan kunnen we altijd nog wat anders ontwerpen.

Omdat we klanttevredenheid erg hoog in het vaandel dragen, worden nieuwe ontwerpen steeds in onze winkel stap voor stap besproken en dus niet via mail.

Ook moet je rekening houden met bijkomende ontwerpkosten, die bepaald worden aan de hand van de complexiteit van het ontwerp.

4. Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?

Uiteraard kan je bestelling op een ander adres worden afgeleverd. Hiervoor bestaat een aparte stap in het bestel-stappenplan, waarin je het exacte leveradres kan formuleren.

5. Port- en verzendingskosten

De totale portkost voor bestellingen in België bedraagt maximaal 10 euro, ongeacht je aantal bestelde hoeveelheden. Post-en packingkosten naar het buitenland worden per mail meegedeeld bij het toesturen van de bestelbevestiging.

Contacteer ons...

Aarzel bij vragen niet om contact op te nemen, wij helpen je graag verder!

Magis

Herentalsebaan 154
2240 Viersel (Zandhoven)
tel.0468/ 17.37.54
 

Inschrijving op de nieuwsbrief

Word je graag op de hoogte gehouden van leuke promoties, aanbiedingen of het laatste nieuws?

Om veiligheidsredenen gelieve te bevestigen dat u geen robot bent